Klacht: Inductie steelpan werkt niet op inductie, ruilen niet mogelijk

op 22 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Van mijn moeder heb ik een steelpan van de action gekregen met een speciale anti-aanbak binnen coating. Op de verpakking stond gemeld dat deze geschikt is voor inductie. Toen ik hem wilde proberen op mijn nieuwe inductie kookplaat, bleek het pannetje niet te werken.
Mijn moeder en ik hebben geruild van pan. Ik had een steelpan die zij wilde en kon gebruiken op gas en ik kreeg van haar de steelpan geschikt voor inductie. Zij heeft de inductiegeschikte steelpan niet gebruikt, bon weggegooid evenals de verpakking. Mijn moeder heeft contant betaald in de winkel.
Ik heb de klacht aangemeld via het klachten formulier bij de Action, krijg ik een “standaard” antwoord terug dat ik met bon (heb ik niet) of een kopie afschrift (heb ik ook niet) naar de winkel moet om het om te ruilen. Vervolgens reageer ik daarop met de mededeling dat ik dat dus niet allemaal heb en hoe dit nu dan opgelost gaat worden. Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen.

Ik wil graag het steelpannetje terug brengen en het geld terug krijgen/

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Mopie

3 maanden geleden - Link naar online klachtenformulier werkt niet. Zojuist een reply mail gestuurd op eerdere reactie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mopie