Klacht: Indringen van privacy

op 16 mei 2016 over Preston Palace in de categorie Hotels

Geachte meneer mevrouw,

Mijn vrouw en ik lagen naakt in bed met de televisie aan. Mijn vrouw en ik hadden gemeenschap met elkaar tot dat er op de deur werd gebonkt. Ik zette de tv zachter en zonder de deur open te doen vroeg wat er aan de hand was. Ik stond aan tegen de deur aan om te horen wat is als antwoord terug zou krijgen.
Ik kreeg als antwoord doe de deur nu open beveiliging.
Ik gaf als antwoord dat gaat nu even omdat ik geen kleding aan heb. Meneer gaf weer als antwoord doe de deur open. En deed meteen vervolgens zelf de deur open. Ik hier de deur tegen en schreeuwde ik we liggen hier naakt. Meneer zag dat ik niks aan had en stapte meteen terug.
Ik was boos en zei dat je dat niet zomaar kan doen zonder naar de kamer gebelt te hebben en terwijl je nog met mij om gesprek bent. De situatie escaleerde. Ik stond inmidels inmijn ondergoed op de gang. En schold een van de beveiligers uit omdat ze er met 5 man stonden.
We zijn zonder pardon uit de kamer gezet en mochten 2 uur Snachts het pand verlaten.

Kunnen wij hier een vergoeding voor krijgen of iets hier aan doen ?

Ik ben pas tevreden als we een vergoeding krijgen of. Een tegemoet koning hier in

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preston Palace

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preston Palace nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Toppin