Klacht: Inconsistentie in verwachte leveringstijd.

op 14 oktober 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vorige week heb ik een keuken besteld bij de IKEA. Deze zou thuis afgeleverd worden. Voor de bezorging kon ik van te voren zien wanneer deze bezorgt zou worden. Hierbij geven ze zelfs een schatting binnen een tijdsvlak van een uur. Dit klinkt heel handig. Echter, deze tijd verschuift de hele tijd waardoor hier niet op in te spelen is.

De dag voor levering werd aangegeven dat de keuken geleverd zou worden tussen 11:57 – 12:52.
De volgende ochtend was dit 10:53 – 11:48
Een half uur later 11:18 – 12:13
Weer een uur later was het 12:02 en 12:57
En ga zo maar door.
Uiteindelijk is om 12:28 geleverd.

Ik maak een planning op het gegeven tijdvlak. Door de constante wijziging is dit niet te doen.

Geef dan in eerste instantie een minder exacte tijd en maak dit telkens nauwkeuriger.

Het had voor mij totaal geen probleem geweest als ze aan hadden gegeven dat het b.v.b. tussen 10:30 en 13:30 geleverd zou worden. Zolang te aangegeven tijdsvak vast staat (en misschien alleen maar kleiner word)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nbeers