Klacht: incomplete bezorging Telegraaf

op 13 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 augustus 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Valkenier,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons ten zeerste om te vernemen dat u de bijlagen twee keer achter elkaar niet heeft ontvangen.

Wij gaan ervan uit dat u de bijlage het VRIJ magazine bedoelt. Deze hebben wij helaas niet op voorraad om na te verzenden. Uiteraard zullen wij wel achter de levering van de bijlage aan zodat u het in het vervolg naar behoren mag ontvangen.

Wij waarderen u als lezer en hopen dat u nog lange tijd met ons blijft meelezen.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolaas 75