Klacht: incompleet voordeelpakket ontvangen tot op heden geen nieuwe ontvangen maar wel kosten berekenen

op 23 mei 2016 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

Ik heb via telefonische benadering een compleet LekkerWegPakket aangevraagd. Het pakket ontvangen via Premiumkiosk van HotelPiccolo BV.
Ik kreeg een incompleet pakket toegestuurd. Voucher voor Venetie en de diner korting cheque ontbrak. Dit heb ik via de mail aangegeven en er zou een nieuw pakket opgestuurd worden. Uiteindelijk nooit iets ontvangen en heb hun nogmaals gemaild. Ze zeiden dat het verstuurd was en dat ik moest betalen. Ik heb nog twee weken gewacht maar niets ontvangen. Ik heb nogmaals aangegeven niets van hun te hebben ontvangen en het incomplete pakket op eigen kosten retour te zenden. Dit met een begeleidend briefje en een bericht via de mail.
Ik heb hun in de gelegenheid gesteld hun fout te corrigeren, maar nu willen zij dat ik betaal voor iets wat ik niet heb ontvangen. Daar ga ik niet mee akkoord. Ik vind het heel spijtig dat het zo moet gaan en heb ook geen enkele vertrouwen meer in dit bedrijf. Ik ben een alleenstaande moeder met twee kinderen en mijn financieel situatie is beperkt. Zo voordeel pakket is dan ook een grote verrassing en voor iemand met een kleine beurs een heel leuke pakket. Nu moet ik betalen voor iets wat ik niet kan verzilveren en is het een grote teleurstelling geworden.

Als premiumkiosk, HotelPiccolo Bv mij geen rekening meer sturen voor iets wat ik niet heb gehad.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.Mulckhuyse