Klacht: Incompleet pakket

op 28 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Hallo. Zondag heb ik bij Ikea Groningen de brimnes ladekast gekocht twv 69,95 euro. Echter we missen een onderdeel namelijk de helft van de achterplaat. Zoals bij stap 12 hier hebben wij de helft maar van in de verpakking. Wij zouden het op prijs stellen als we deze alsnog opgestuurd krijgen .

Als we het missende onderdeel thuis gestuurd krijgen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 17:26 geantwoord

Hej Marieke,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor!

We hopen dat je inmiddels een oplossing hebt verkregen. Vaak is het zo dat we deze achterwand dubbelgevouwen leveren in de verpakking. Heb je geprobeerd om deze achterwand open te klappen? Mocht dit niet lukken en nog geen oplossing hebben, dan raden we je aan om met de kassabon naar de klantenservice in de IKEA vestiging te gaan. Wij kunnen dit onderdeel namelijk niet versturen. Onze collega's aldaar helpen je graag verder!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke92