Klacht: Incompleet kavel en kapotte motorfiets

op 06 juni 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb een kavel gekocht wat bij monteren incompleet is, bva zegt nu dat ik het had moeten controleren bij afhalen wat totaal onmogelijk is, kan toch daar niet een lounchebank in elkaar gaan zetten?

Heb ook een motorfiets gekocht welke bij afhalen een lege accu had en er was geen starthulp, aanduwen lukte niet, bij thuiskomst en na installatie van een nieuwe accu bleek de versnellingsbak kapot te zijn, reactie bva??? Niet gewoon negeren en geen antwoord geven op mijn vragen.

Als ik mijn bedragen terug krijg van de lounchebank en van de reparatie van de motorfiets, aangezien er niet bij stond vermeld dat de motorfiets kapot was, en de lounchebank in compleet, ben ook vele kilometers gereden en heb een aanhanger gehuird om de motorfiets op te halen in zwollen en de lounchebank in apeldoorn, bva doet daar belachelijk luchtig over, bva is geen veiling site maar een oplichters zooitje

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 15 juli 2016 om 09:51 geantwoord

Geachte heer,

Graag reageren wij op uw bericht op deze site.
U heeft per email contact gehad met collega's van de Klantenservice en de klacht rondom de loungebank is volgens onze gegevens afgehandeld.

Met betrekking tot de motorfiets, u bent tijdens het biedproces akkoord gegaan met de voorwaarden. Kavels in deze veiling worden voetstoots aangeboden, dit houdt in dat BVA deze niet controleert. U heeft als consument de plicht om kavels te controleren bij afhalen op locatie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

BVA Auctions

Yashmin