Klacht: incident karwei harderwijk15.06.2016

op 17 juni 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nietsvermoedend loop ik rond 12.00 karwe-ivestiging harderwijk binnen als een karweimedewer mij achterna komt en op subjectief-intimiderende manier mij duidelijk probeert te maken om hem te tonen wat ik bij me heb,….. omdat “het alarm is afgegaan…”
ik ben verbaasd en overrompeld, voel mij bedreigd door zijn houding en vraag wat hij van me wil, mij afvragend of hij handelingsbevoegd is.

de hele scene trekt nogal wat “genietende” omstanders,

ik beweer dat de apparatuur defect is, want ik loop menig winkel “met poort” binnen, met mijn normale toerusting, portefeuile geld en sleutels, zonder ooit een afgaand poortjes-alarm.

Ik ben geschokt door de zeer, onvriendelijke manier van optreden van de karwei-medewerker, mogelijk ingegeven door mijn niet 100% nederlandse afkomst.
Dat er achteraf niets mis is met mij blijkt als ik naderhand zonder alarm wel door de poort loop, zowel bij ingang als bij de inmiddels ook “gealarmeerde” kassa-dame.

ik wil weten of iedere karwei-medereker bevoegd is mij staande te houden en te sommeren mijn zakken te ledigen.

ik wil dat de betreffende medewerker tot de orde wordt geroepen voor dit klant-onvriendelijk optreden (eufemistisch uitgedrukt)
en dat het voor ALLE medewerkers mutatis mutandis geldt.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 20 juni 2016 om 11:59 geantwoord

Dit voorval is met de betrokken medewerker besproken. Ook zijn de procedures nogmaals besproken. Er is contact geweest met de klant vanuit BMM.

This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Alle klachten die gemeld zijn door wat wordt bedoeld