Klacht: inchecken met het OVjaarabonnement

op 02 juli 2012 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanaf de A29 bij Numansdorp neem ik bus 169 richting Willemstad van 9.15 op 2-7-12, ik kan niet inchecken, hij geeft rood, ook op de 2 achterste automaten, de chauffeur is coulant, ik mag mee, maar moet eigenlijk betalen, ik zeg dat ik de ovjrkaart altijd in december voor het hele jaar betaal. Ook de terugreis vanaf Willemstad met bus 169 van 10.29 geeft rood aan, de chauffeur vindt dat ook vreemd en stemt toe om aansluitende bus 136, hiervan op de hoogte te brengen, helaas gaat dat niet door, door de open brug over het Volkenrak, bus 136 is al weg, Veoliabus 101 daar kan ik zonder problemen inchecken, de metropoortjes geven een negatief saldo op van 3.48 euro,maar ik kan erdoor heen, ik kan dus niet meer inchecken bij Arriva.

Dat dit probleem zo snel mogelijk wordt verholpen, ik gebruik de Arrivabus zeker 1 à 3 keer per week.
Kan het negatieve bedrag eraf worden gescand?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juli 2012 om 08:12 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arriva beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vervoerongemak