Klacht: inchecken lukt niet terwijl we de gekregen juiste gegevens invoeren

op 29 mei 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond Ryanair medewerkers,

Momenteel proberen wij in te checken om onze vliegtickets te kunnen printen, maar de computer herkent onze gegevens niet
op alle mogelijkheden hebben wij geprobeerd om in te checken
via email, creditcard en vlucht gegevens
bij geen van 3 is het mogelijk, terwijl wij alles in kunnen geven
ons vluchtnummer is ZJKE4Y en het emailadres is ymcverhoeven@gmail.com
Op dit emailadres hebben wij op 30 april ook de bevestiging van deze vlucht gekregen.

Hoop snel iets te vernemen, want wij willen graag woensdag 1 juni vertrekken vanaf Dusseldorf Weeze
naar Alicante – Spanje

Met vriendelijke groet
Yvonne Verhoeven

Gewenste Oplossing:

Graag zsm bericht, hoe we dit op kunnen lossen en de tickets op tijd uit kunnen printen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne verhoeven van liempd