Klacht: Inchecken

op 10 mei 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op tijd ingescheckt! Ik had een instapkaart bij me en moest alsnog by de luchthaven een vergoeding betalen. Ik snap niet waarom ik die moest betalen! Ik voel me opgelicht! Ben er in het vliegtuig achtergekomen dat een andere reiziger precies hetzelfde bij zich had en die heeft niks moeten bijbetalen! Ik zou hier spoedig een oplssing voor willen hebben!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het geld dat ik heb moeten betalen op de luchthaven terug hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed2007