Klacht: Incassokosten ten onrechte opgelegd

op 19 februari 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik ontving een e-mail van Segoria over een openstaand bedrag bij ZAra van €33,90. De verhoging bedraagt €40,00. Ik heb geen betalingsherinnering ontvangen, ik kan in mijn Zara de factuur van deze bestelling niet openen. Als ik met Zara bel, krijg ik mensen aan de telefoon die mijn probleem niet begrijpen en die er dus ook geen oplossing voor kunnen vinden. Ik heb Segoria dit probleem voorgelegd, maar die lijkt het ook niet te begrijpen. Die stuurt mij nu de factuur, maar ik had gewoon keurig volgens de wet een betalingsherinnering moeten ontvangen. Zara handelt onrechtmatig en niemand treedt er tegen op. Het gaat daar zo vaak fout, niet alleen in de winkel. Men heeft de laatste maanden al tweemaal aan moeten geven dat men een fout had gemaakt.

Ik wil het oorspronkelijke bedrag betalen en de factuur kunnen inzien. Ik wil een eerste betalingsherinnering ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door todeti