Klacht: Incassokosten onterecht

op 30 juni 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs een bestelling gedaan via de large nooit rekening van gekregen en dan nu via segoria incassokosten moeten betalen van 40 euro. Large regelt de betaling via klarna en die geeft heel snel de rekening door aan segoria. (Zijn al vele klachten over geweest)
Mensen kijk uit dit zijn malafide praktijken en ze beroven u waar u bij staat.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een normale factuur krijg zonder incassokosten maar daar kan je met deze boeven wel naar fluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 17 juli 2017 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jansen,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Heeft op 17 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Heb via de post nooit iets ontvangen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Maurits1978