Klacht: incassokosten na betaling

op 18 juli 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een aanmaning te hebben ontvangen van Klarna heb ik het openstaande bedrag van 59,78 euro (incl. aanmaningskosten van 13,50) overgemaakt naar Klarna.
Tot mijn grote verbazing krijg ik enkele dagen later een mail van een incassobureau(segoria) dat mijn betaling geregistreerd is en dat er nog een bedrag van 26,50 openstaat aan incassokosten.
Ik heb echter totaal geen bericht van een incassobureau ontvangen en weiger ook om het bedrag van 26,50 te betalen , daar mijn betaling allang binnen was bij Klarna voordat ik een mail kreeg van segoria.
Trouwens Klarna en Segoria zijn 1 en hetzelfde bedrijf.

Gewenste Oplossing:

onterechte incassokosten crediteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 19 juli 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Deventer,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen over uw vordering kunt u uiteraard telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Quint zwolle