Klacht: incassokosten intrum justitia

Geachte heer, mevrouw

Mijn klacht gaat over een miscommunicatie tussen u en mij.
Afgelopen jaar juni 2015 zijn wij vertrokken uit de Reitzstraat 53 2021 TP Haarlem.
Wij hebben bij vertrek onze gas/water leveranciers hiermee op de hoogte gesteld. Helaas is dit bij PWN niet helemaal op de juiste manier gegaan.
Wij wilden dit graag online doen maar de website was toen buiten gebruik ivm een storing. Vervolgens hebben wij telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers.

Van juni tot oktober heb ik bij mijn moeder gewoond in Leeuwarden omdat de woning die ik gekocht heb pas opgeleverd werd in oktober.
Toen ik 1 oktober in de Barendsestraat ben gaan wonen hebben wij ons weer netjes aangemeld bij PWN.

Vervolgens krijg ik vorige maand een incassobrief van Intrum Justitia met een bedrag van ongeveer 655 euro was niet betaald was in de Reitzstraat. U heeft hierover vele brieven gestuurd heb ik begrepen van uw collega nadat ik contact hebt gezocht met PWN. Deze brieven heb ik uiteraard nooit ontvangen en gelezen.

Toen ik mij in oktober heb aangemeld heb ik ook nooit te horen gekregen dat er nog openstaande rekeningen waren, waarom niet?

Uiteraard ben ik geen wandbetaler en wil ik netjes mijn eindafschrift betalen maar ik vind het oneerlijk dat ik de opgelopen kosten bij het incassobureau ook moet betalen.

Ook vind ik het raar dat er nooit een melding is gemaakt dat wij 27 juni 2015 telefonisch contact hebben gehad. Uw collega heeft mij verteld dat er 4 december 2015 is gebeld. Ik weet niet waar deze datum vandaan komt want ik heb nooit gebeld in december. Ik was mij namelijk
van geen kwaad bewust tot vorige maand.

Ik heb telefonisch contact opgezocht met het incassobureau en deze waren onredelijk en absoluut niet klantvriendelijk.

Aangezien ik nog steeds klant bij u ben en altijd netjes betaal hoop ik hier samen met u uit te komen.

Mocht u dat al deze waarschuwingen verstuurd hebben waarom dan nooit 1 keer op mijn huidige adres? Ook kunt u terug zien dat de nieuwe bewoners zich in de Reitzstraat 53 hebben ingeschreven dan had u toch ook moeten zien dat wij daar niet meer woonden?

Nogmaals ben ik bereid om mijn jaar eindafschrift netjes te betalen maar de opgelopen kosten van het incassobureau vind ik echt onterecht en oneerlijk.

Ik kan u schriftelijk bewijsstukken stukken sturen dat ik mijn koophuis in oktober heb mogen betreden en ook bewijsstukken sturen dat mijn vertrek uit de Reitzstraat 1 juli is geweest.

Alvast bedankt voor uw begrip

Me vriendelijke groet,

Seda Karaca

Op het moment dat ik alleen hoef te betalen voor het gene wat ik daadwerkelijk heb geconsumeerd. Ik zou van u dan ook kopieën willen ontvangen van alle 'zogenaamde' waarschuwingen over mijn betalingsachterstand.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Seda Karaca