Klacht: Incassokosten in rekening gebracht ondanks betaling rekening

op 29 maart 2013 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Door problemen met de postbezorging (klacht bij PostNL ingediend) is de rekening plus herinnering niet gearriveerd. Na melding van de tandarts dat er nog een rekening openstond en dat ik met FA-med contact op moest nemen kreeg ik dezelfde dag een rekening van FA-med met incassokosten. Omdat ik de rekening nog niet had ontvangen, heb ik alleen de kosten van de tandarts betaald (6,82 euro). Daarna wederom een rekening van FA-med dat de incassokosten (40,02 euro) ook nog voldaan moesten worden. Klacht ingediend bij Fa-med via e-mail en telefonisch, maar zij blijven bij het standpunt dat zij er niets aan kunnen doen dat de rekening niet is aangekomen. Omdat ik er naar mijn inzien ook niets aan kan doen (klacht is al ingediend bij postNL), en de tandartskosten reeds betaald heb, verwacht ik een coulante oplossing en kwijtschelding van de incassokosten.

Kwijtschelding incassokosten

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

7 jaren geleden - We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben u gebeld en de situatie doorgesproken. U gaf aan dat de uitleg naar tevredenheid was. Wanneer er nog vragen mochten zijn dan horen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet, Fa-med.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Fa-Med B.V.

7 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw,We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat het antwoord naar tevredenheid was. We hebben uw klacht afgesloten, maar mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, Famed.

Alle klachten die gemeld zijn door petos