Klacht: Incassokosten

op 08 april 2017 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Gisteren kreeg ik een brief van het incassobureau voor mijn nachtbeugel die ik eind december heb gehaald. Bij de tandarts mijn adreswijziging doorgegeven en twee keer gevraagd naar de rekening. Deze wilde ik zo snel mogelijk betalen. Vervolgens kreeg ik te horen dat er geen rekening open stond en dat het door mijn zorgverzekering was vergoed.

Ik heb in de tussentijd geen enkele brief gekregen. Al helemaal geen aanmaning, terwijl ik mijn adres goed heb doorgegeven. Gisteravond kreeg ik een brief van het incassobureau en moet ik 40 euro extra betalen.

Nooit een brief gehad. Volgens mij klopt hier helemaal niks van en is er wat fout gegaan (adres o.i.d.) De brief van het incassobureau komt wel aan. Je zou dan zeggen dat de betalingsherinnering/aanmaning ook bij mij terecht zou komen. Maar helemaal niks.

Ik wil dat dit graag wordt opgelost.

Ik ben tevreden wanneer ik alleen de kosten van mijn nachtbeugel hoeft te betalen. Niet de incassokosten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

7 maanden geleden - Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Omdat de nota is overgedragen aan het incassobureau en deze niet meer ter afhandeling bij Famed ligt, hebben wij uw klacht doorgezet naar het incassobureau. Ze hebben ons laten weten deze klacht op te zullen pakken. Met vriendelijke groet, Famed.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 12 mei 2017 om 12:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EsthervdVeere