Klacht: incassokosten

op 16 juli 2012 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

de inkassokosten worden al berekend na de 1ste herinnering € 37,00 bij een rekening van € 30.90. is gewoon belachelijk. normaal hoor je nog een aanmaning te krijgen.
ik krijg incasso kosten over een faktuur waar ik nog steeds op zit te wachten.

indien je geen faktuur hebt ontvangen hoor fa med deze als een dispuut te zien en niet meteen incasso kosten te berekenen.

Bericht van Fa-Med B.V.

4 jaren geleden - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Esther Swaager

4 jaren geleden - deze klacht is nog steeds actueel. alleen u heef het zo lang open laten staan. laat weer zien dat uw bedrijfsvoering ten opzichten van klanten ver beneden pijl is. graag klacht weer openen

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fa-Med B.V. beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Swaager