Klacht: Incassokosten

op 28 april 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Op 11 april ontving ik mijn eerste brief van Famed met een bedrag dat ik moest betalen van €15.80,-. Zoals ik met elke betaling doe agendeer ik deze via internetbankieren zodat deze keurig rond de 25ste worden betaald. Op woensdag 28 april ontving ik een brief dat er geen betaling is binnengekomen en dat er €40 incasso kosten bij zitten. Dit terwijl de factuur al is voldaan. Na gebeld te hebben met Sam van de klantenservice van Famed bleek dat ik pech had en die incassokosten moet betalen. Ik begrijp dat er vast een geldige reden is om die incassokosten te betalen op moment dat er een incassobureau voor is ingeschakeld en ik maanden te laat ben.

Geen incassokosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

1 jaar geleden - Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Fa-med.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 07 juni 2016 om 10:24 geantwoord

Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Telefonisch hebben wij met u gesproken en u gaf aan dat er problemen zijn met de postbezorging. Om in de toekomst problemen te voorkomen met de ontvangst van de nota's hebben wij u geadviseerd om een account aan te maken op www.notavanfamed.nl. U gaf aan dit te zullen doen. De kosten hebben wij uit eenmalige coulance de kosten laten vervallen.

Famed.

Alle klachten die gemeld zijn door jellebr88