Klacht: Vervelende situatie

op 19 december 2018 over Incassocenter in de categorie Incassobureaus

Ik beheer een eigen webshop, helaas heeft een klant van ons een defect artikel ontvangen waarna wij een nieuwe naar de klant hebben opgestuurd, hier gaat echter weer een dag of 12 levertijd overheen. Na ongeveer 3 dagen heeft de klant contact met ons opgenomen waar de bestelling bleef ik heb uitgelegd dat deze nog onderweg is i.v.m. de langere levertijd wat wij hanteren.
Enkele dagen later krijgen wij opeens een brief van het Incassocenter in Rotterdam omtrent deze levering, de klant staat uiteraard in zijn recht hiervoor, of het terecht is is een ander verhaal. Sinds wanneer schakel je een incassokantoor in voor een bestelling waarvan je weet dat deze wat later aankomt dan gebruikelijk?
Daarna heb ik contact gezocht met het desbetreffende incassokantoor, er werd gevraagd een mailwisseling op te sturen tussen ons en de klant. Dit heb ik gedaan gevraagd om een bevestiging, maar ik krijg geen reactie. Na opnieuw gebeld te hebben krijg ik eindelijk een ontvangstbevestiging, daarna hoor ik niets meer. Vervolgens krijg ik opnieuw een brief of ik een bepaald bedrag over wil maken binnen 3 dagen, opnieuw bellen met het incassobureau en weer mijn verhaal gedaan dat de klant zijn bestelling al heeft ontvangen en dat het dossier wat mij betreft gesloten kunt worden, dat kan allemaal niet want ze moeten dingen onderzoeken blabla, er wordt helemaal geen antwoorden op mijn vragen gegeven en opeens wordt de hoorn erop gegooid. Ik heb nog nooit zo’n amateuristisch bedrijf aan de lijn gehad, ze krijgen dan ook niet voor niets negatieve recensies op google. Dit is allemaal onnodige tijd van mijn kant. Als deze communicatie zo door blijft gaan ben ik genoodzaakt zelf stappen te gaan ondernemen tegen ze.

Dossier wordt gesloten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Incassocenter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bryanvdhoef