Klacht: Pure oplichting

op 14 augustus 2019 over Incassocenter in de categorie Incassobureaus

Als eenmanszaak heb ik twee vorderingen bij ze weggelegd. Natuurlijk moest ik eerst €211,- overmaken voordat ze voor mij aan het werk gingen maar mevrouw u krijgt dit bedrag echt terug zodra de debiteur heeft betaald en dat geld hebben wij zo binnen…
Bij vordering 1 kwamen ze al binnen de twee weken dat een gang naar de rechtbank ingezet moest worden. Dit heb ik niet gedaan dus op naar vordering twee. Deze debiteur heeft nooit iets gehoord van het incassocenter en heeft mij rechtstreeks uiteindelijk betaald. Op momenten dat ik zelf belde met hen hoe het met de vorderingen stond, werd ik eigenlijk zelf afgesnauwd en voelde ik mij de schuldige. Doordat ik ben betaald door de debiteur miet ik hun nu betalen voor hun diensten.
Nu wil ik van mijn abonnement af maar dan laten Wesley of Koen mooi niet meer van zich horen. Reeds 4 maanden geleden aangegeven dat ik stop met hun waar ik weer niets op hoorde en nu een mail gehad met de kosten van wederom een abonnement op hun miezerige dienstverlening.
Weer een mail gestuurd waarop er natuurlijk weer niet gereageerd wordt.
Dat ik niet de stap naar de rechtbank wilde nemen is mij misschien kwalijk te nemen maar uit ervaring weer ik inmiddels dat dit wederom geld kost en als er bij de tegenpartij niets te halen valt sta ik nog steeds met lege handen.
Eigenlijk ben ik van plan om aangifte tegen incassocenter te gaan doen, dit is gewoon valsheid in geschrifte.

Ik wil gewoon van hun “dienstverlening” af! Ze verlenen mij geen dienst. Hun verdien model is mij inmiddels duidelijk,

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Incassocenter

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Incassocenter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lelystad82