Klacht: incassoburo

op 05 juli 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

ECI heeft per e-mail aangegeven dat ze de vordering bij het incassoburo heeft stopgezet.

Het incassoburo heeft echter vanavond gebeld dat wij per direct het bedrag moeten overmaken, anders worden extra kosten berekend en gerechtelijke procedure.

wij hebben aan het incassoburo doorgegeven dat eci de procedure zou stopzetten, maar volgens het incassoburo is dit helemaal niet gebeurd!!

Nu willen wij een officiele bevestiging van zowel ECI als ook het incassoburo dat de vordering en incassoprocedure is opgeheven en verder willen wij echt nooit meer in contact komen met het ECI!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

ECI

Heeft op 06 juli 2012 om 11:49 geantwoord

De Klat geïnformeerd over de gevonden oplossing.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht mastie

5 jaren geleden - Nee het is nog steeds niet opgelost. Nu krijg ik zelfs weer een brief van het incassoburo dat zij de gerechtelijke procedure gaan inzetten als ik niet voor a.s. vrijdag heb betaald. Dus ECI heeft het nog steeds niet opgelost, een telefoontje naar het incassoburo om het stop te zetten, doen zij niet. Zij doen het alleen schriftelijk en dit schijnt twee weken te duren voordat dit verwerkt is ??? Ook het incassoburo heb ik al een aantal keer telefonisch gesproken. Zij zouden de vordering aanhouden, ook niet waar want ik krijg dus weer een laatste brief dat ze de gerechtelijke procedure gaat opstarten. Schandalig hoe ECI dit afhandelt!

Alle klachten die gemeld zijn door mastie