Klacht: incassobureaus en instanties die rekeningen per mail versturen

op 22 augustus 2018 over Centrale Bedrijven Register in de categorie Overheid

Ik wordt er echt @$$ziek van dat voortaan alle bedrijven en incassobureaus voortaan hun rekeningen mailen! Ik heb hier nooit om gevraagd ik heb geen computer geen smartphone en mijn dichtsbezeinde familie woont 25km van me vandaan krijg overal aanmaningen enzo en ik wordt overal vanaf gesloten omdat ik nooit geen rekening zie omdat het naar me gemaild wordt. Ik kan het nergens afmelden of laten weten dat ik hier niet van gediend ben en dat ik het nooit lees en nooit op mijn (email) adres kom. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen want ik ben ben einde raad mvg Nicky loos

Als mijn brieven voortaan met de post komen of ergens over opgebeld wordt door de desbetreffende instantie en dat de overheid iets tegen deze waanzin doet. Er zijn duizende mensen al dan niet meer die hier zwaar door in de problemen komen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Centrale Bedrijven Register

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Centrale Bedrijven Register nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickyloos