Klacht: Ruim een jaar ‘achtervolgd’ met vermeend lidmaatschap Sportschool Ron Haans.

op 04 november 2018 over Incassobureau Van Hoek & Partners in de categorie Incassobureaus

Wegens verhuizing heb ik persoonlijk bij de receptie van Sportschool Ron Haans mijn abonnement opgezegd en de toegangs’druppel’ ingeleverd.
Nu beweert van Hoek Partners dat dit niet is gebeurd en dat ik nog stteds abonnementsgeld verschguldigd ben. Allereerst zijn deze berichten nooit bij mij thuis bezorgd, dan had ik immers direct actie ondernomen. Vervolgens is op het adres van mijn ouders een brief bezorgd, ruim anderhalf jaar na mijn opzegging.

Wanneer dit zogenaamd Incassobureau ophoudt mij te stalken met vermeende achterstanden van betaling, ofwel dat Sportschool Ron Haans hiertoe opdracht geeft aan het incassobureau.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Incassobureau Van Hoek & Partners over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Incassobureau Van Hoek & Partners in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ThijsHilberdink