Klacht: Incassobureau ingeschakeld zonder enige moeite

op 26 januari 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zonder zelf enige moeite te ondernemen om mij persoonlijk te contacteren, werd een incassobureau ingeschakeld die trouwens bij een eerste aanmaning via sms de betaling heeft verkregen (met 40 euro extra kosten weliswaar). Het enkel contact opnemen middels e-mail, terwijl ze over andere contactmiddelen beschikken is erg triestig in hoofde van vakantieveilingen.nl.

Tegemoetkoming voor het gebrek aan persoonlijk contact om tot een betaling te komen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 26 januari 2018 om 11:42 geantwoord

Beste Sebastien,

Vervelend dat de betaling bij het incassobureau terecht is gekomen.

Na het winnen van de veiling is het je eigen verantwoordelijkheid om de betaling optijd aan Vakantieveilingen te voldoen. Zoals eerder aangegeven hebben wij je vanaf 26 november, behalve de winnaarsmail, meerdere betaalherinneringen verstuurd, en wel op de onderstaande data's:

- 26-11 betaalherinnering
- 28-11 betaalherinnering
- 19-11 betaalherinnering
- 30-11 betaalherinnering
- 01-12 betaalherinnering
- 05-12 betaalherinnering
- 15-12 betaalherinnering
- 30-12 overdracht incasso bureau

Helaas hebben wij ondanks meerdere betaalherinneringen geen reactie of betaling van je ontvangen.

De betaalverplichting blijft staan, wij vinden het jammer je hierin niet beter van dienst te kunnen zijn. Zodra de betaling bij Intrum is verwerkt, wordt het account en de waardebon beschikbaar gesteld. Zodat je alsnog gebruik kan maken van de gewonnen veiling, mits het arrangement nog geldig is.

Diana - Webcare VV

Heeft op 14 februari 2018 om 13:25 geantwoord

Nog Steeds geen waardebon ontvangen. Bovendien zou het niet mogelijk mogen zijn om te bieden via de .nl-site. De gewonnen veiling kan wellicht zelfs niet gebruikt worden door mijzelf, als zijnde een Belg.

Alle klachten die gemeld zijn door sebavo