Klacht: Incassobureau blijft kosten rekenen na betalen factuur

op 29 juni 2016 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

Stel je voor, je bent klant bij Anderzorg en vergeet 1 factuur te betalen. De betalingen daarna gaan prima.

Anderzorg schakelt een incassobureau in, waardoor de factuur van 66 euro naar 106 euro omhoog gaat. Het interesseert het bedrijf niet, ook niet wanneer het incassobureau de kosten naar 600 euro ophoogt!

Als Anderzorg een einde maakt aan het incassobureau en er in ieder geval voor zorgt dat het bureau genoegen neemt met de (al betaalde) 400 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

Bericht van Anderzorg

1 jaar geleden - Goedemorgen Alex, Ik kan me voorstellen dat je hier niet meer op had gerekend. Je klacht heb ik doorgezet naar onze afdeling klacht en bezwaar. Binnen 2 weken ontvang je een reactie van deze afdeling. Met vriendelijke groet, Jessica Anderzorg

Reactie van de melder van de klacht VraagAlex

1 jaar geleden - Dankjewel Jessica! Als de klacht netjes is opgelost en ik enkel de 400 euro extra hoef te betalen meld ik mij volgend jaar weer aan bij Anderzorg. Zo niet, dan ga ik door met het doorgeven van het beleid via de sociale media.

Bericht van Anderzorg

1 jaar geleden - Hoi Alex, Bedankt voor je reactie! De afdeling klacht en bezwaar zal beslissen wat we hierin voor je kunnen betekenen. Je kunt spoedig een reactie tegemoet zien. Ik wens je in ieder geval een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Jessica Anderzorg

Alle klachten die gemeld zijn door VraagAlex