Klacht: Inkasso unie slecht, onprofessioneel bedrijf!

op 16 maart 2014 over Incasso Unie in de categorie Incassobureaus

In december heb ik een rekening betaalt, waarvan ik een herinnering heb gekregen. Deze heb ik op tijd betaald. Tot mijn verbazing kreeg ik een brief van Inkasso unie dat ik niet betaalt hebt en dat er inkasso kosten bij zijn gekomen. Ik heb toen direct Yves Rocher gebeld (Het bedrijf waar het uiteindelijk allemaal om draait) en zij beaamden dat ik inderdaad heb betaald. Toen kreeg ik nog een brief van Inkasso unie, wederom met hetzelfde verhaaltje. Ik heb contact opgenomen en zij vertelden mij om een bewijs van betaling te sturen. Dit heb ik direct gedaan. Helaas heb ik niks meer van hen gehoord. Totdat ik vandaag weer een brief van Inkasso unie heb, waarin zij dreigen met een dagvaarding, juridische stappen en rechters. Ik heb nog nooit zoiets kroms meegemaakt als dit. Ik heb betaalt, 3 brieven gehad onterecht en nog blijven ze maar door gaan.

Stoppen met dreigen en brieven sturen en excuses van Inkasso unie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Incasso Unie in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Incasso Unie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Incasso Unie

Heeft op 21 maart 2014 om 14:53 geantwoord

Klaagster heeft op 21 maart een e-mail met uitkomst onderzoek naar gang van zaken ontvangen van juridisch medewerker.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana.