Klacht: Incasso niet gelukt buiten mijn fout om, nu incassobureau achter mij aan!

op 15 januari 2014 over Trans Link Systems in de categorie Betalingsdiensten

Op 12 oktober 2013 heb ik mijn adres online doorgegeven. Helaas is dit door jullie niet verwerkt. Door een niet geslaagde incasso (met voldoende saldo) in november heb ik nu de brieven van jullie kant gemist (deze zijn naar mijn oude adres gestuurd). Inmiddels hebben jullie een incassobureau ingeschakeld waardoor 60 euro ipv 20 euro moet betalen. Dit is geheel onterecht! Ik heb mijn verhuizing doorgegeven, heb altijd voldoende saldo en heb niets verkeerd gedaan. Ik weet niet waarom de incasso niet is gelukt en ook niet waarom jullie het adres niet hebben gewijzigd. Ik heb de 20 euro inmiddels betaald aan het incassobureau en bezwaar gemaakt tegen de 40 euro incassogeld. Als goede burger is dit echt frustrerend.

Sanering van de incassokosten en een werkend systeem voor adreswijzigingen op www.ov-chipkaart.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trans Link Systems

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trans Link Systems nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martine233