Klacht: Incasso kosten van Versure Credit Management B.V. voor een onbekende lidmaatschap.

op 21 februari 2018 over Always Happy in de categorie Loterijen

Ik ben begin 2017 telefonisch benaderd door Always Happy. Ik heb toen gevraagd om informatie te ontvangen. Ik heb daarna nooit meer bericht, post of email ontvangen van ze. Zodoende was ik ze ook helemaal vergeten.

Nu, ano februari 2018, ontvang ik van een incasso bedrijf, Versure Credit Management B.V., een brief met twee openstaande facturen voor Always Happy. Ik heb alle bewaard post doorzocht, mijn email box helemaal uitgepluist en heb geen enkel inlog code, mail, bevestiging of iets in mijn bezit? Ik kan me ook niet herinneren dat ik begin 2017 niet accuraat met mijn inkomende post / mail om ben gegaan omdat ik onder bewind kwam te staan en alles uit handen moest geven aan mijn bewindvoerder. Daar is ook bericht naar alle benaderende partijen toegezonden.

Nu heb ik een incasso brief van iets wat mij, mijn bewindvoerder en uit de administratie totaal onbekend is. Versure kan mij niet helpen met het uitzoeken van de hoe en wat van Always Happy en vraagt mij alsnog te betalen.

Ik ben niet bereid te betalen voor een dienst die ik nooit heb ontvangen, gebruikt en of zelf heb toegezegd. En waarom krijg ik 1 jaar later pas de eerste brief over een betaling?!
Ik wil dat mij uitgelegd kan worden hoe dit kan gebeuren dat ik nu pas op de hoogte ben van iets wat mij totaal onbekend is.
Ik wil dat deze "lidmaatschap kosten" geannuleerd worden en mijn gegevens uit hun systeem gehaald wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Always Happy

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Always Happy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BiHelena