Klacht: Incasso kosten

op 01 december 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm met meerdere schulden heb ik contact gemaakt met syncasso over een vergeten rekening. Ik heb aangegeven wanneer ik deze kon betalen, aangezien dat lukte 1 dag na de betalingstermijn heb ik ze wederom gebeld om dit te melden, ik kreeg te horen dat ik alsnog een rekeningm zou krijgen van de incasso kosten. Nu ik netjes contact heb gehouden en steeds het contact heb onderhouden zou je zeggen welke incasso kosten zijn er dan nog. Ik heb betaald en hoeveel mensen lopen wel niet weg voor hun schulden.

Gewenste Oplossing:

Ik heb de rekening betaald ondanks een hoge schuldenlast, laat toch zitten die incassokosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

6 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Onno55555