Klacht: Incasso kosten

op 28 januari 2014 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Ik zit zins kort bij een andere verzekering .mijn vorige deed de tandarts rekening gelijk door sturen dus geen omkijken naar .maar bij zilveren kruis gaat het naar
Fa-met dus ben ik eerst gaan bellen hoe dat zat en dat klopte ik moest het bedrag zelf naar fa-met over maken .maar ik zei tegen het zilverenkruis dat ik de vergoeding van hun nog niet binnen had .waarop ze zeiden dat dat klopte er was iets mis gegaan .daar ik een weduwe pensioentje heb moet ik even wachten tot ik het binnen heb van de verzekering tot mijn verbazing kreeg ik van fa-met een bericht dat ik voor de 22ste moest betalen en wanneer het niet betaald was ik ook niet naar de tandarts kan .ik heb het de 23ste overgeboekt .ik kreeg weer een brief van fa-met dat er 40€incasso bij zaten .ik gebeld dat ik al betaald had .maar nee ik was een dag te laat en die 40€ moet ik betalen .ze hadden totaal geen begrip ik zei nog dat het toch al betaald was .maar nee hoor .ze blijven erbij 40€en ook geen regeling voor die 40€als je genoeg geld heb dan heb je ook deze problemen zei ik nog maar geen begrip gewoon betalen en ook nog eens binnen 14dagen .ik vind het heel erg dat ze geen begrip hebben een zeer teleur gestelde klant

Een beetje begrip had wel fijn geweest
En dat ze die 40€ kwijtschelden

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

3 jaren geleden - We hebben telefonisch met u gesproken en de situatie doorgenomen. Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Famed

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel20