Klacht: incasso – heraansluitkosten

op 30 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een automatische incasso wat al heel veel jaren goed gaat. Het gaat over een prepaid die af en toe met 10 euro wordt opgewaardeerd. We zijn de laatste weken veel afwezig geweest en worden geconfronteerd met een incassobureau Bos 50 euro en heraansluitkosten van 28 euro. Het is bij de bank helaas een keer fout gegaan met het afschrijven. Heel jammer dat we van u geen telefoontje of sms-je hebben gekregen en u de keuze maakt voor deze strategie. We zijn geheel te goede trouw en weten echt niet wat ons overkomt niet eerder meegemaakt..Zou u dit naar redellijkheid en bilijkheid kunnen oplossen ?

Gewenste Oplossing:

We zijn weer tevreden als u het naar redelijkheid en bilijkheid oplost zodat we gewoon reclamme voor u kunnenmaken. We zijn heel benieuwd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ErikvanEssen