Klacht: incasso Eos

op 24 januari 2014 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

mijn vader heeft in 1999/2000 een incasso gekregen van Eos van 4000,00 gulden dit was een rekening van Otto, hij heeft een betalingsregeling met hun getroffen en betaalde 13 jaar 23,00 euro per maand. Dit is dus een bedrag van 3588,00 euro wat hij heeft betaald tot heden , nu beweren zij dat hij nog een bedrag van 45.000,00 ja lees goed vijfenveertig duizend euro moet betalen omdat dit over de jaren heen RENTE is ,zij blijven hem brieven schrijven en ik heb hen hier over gebeld dat dit niet klopt. Toen hebben ze een voorstel gedaan om nog 1 keer 100,00 euro te betalen dan was de zaak afgedaan. Ik heb mijn vader geadviseerd om te stoppen met betalen en ook die 100,00 euro niet te betalen. Ook heb ik een jurist ingeschakeld die zei het is niet mogelijk dat een rekening van 4.000. gulden, 45000 euro wordt. Ik heb Otto hier uiteraard over gebeld maar deze konden niets voor mij betekenen wat mij zeer verbaast

U moet dit incasso buro erop wijzen dat dit niet kan, en ik wil graag de hoofdrekening van u ontvangen mijn email is bekend bij klacht .nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OTTO

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OTTO nog niet in behandeling is genomen.

OTTO

Heeft op 14 september 2015 om 09:55 geantwoord

Goedendag,
OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij Klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar klantenservice@ottobv.nl.

OTTO
Klantenservice