Klacht: incasso eisen

op 27 mei 2016 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

mijn klacht is dat ik 40 euro moet betalen voor 2 dagen te laat betalen.
Ten eerste krijg ik mijn papieren niet omdat ik naar een andere tandarts gaat de reden daarvan is Famed heeft mijn een behandeling aangesmeerd die ik eigelijk niet kon betalen,toen moest ik 70 euro betalen,dat had ik niet ,uitstel aangevraagd toen nog een uitstel aangevraagd,ze hebben mij heel veel gebeld en gedreigd,de datum was 18 april en 20 april krijg ik de zorgtoeslag.heb gelijk de 20e betaald en nu heb ik die credios achter mij aan ze bellen en laten een bandje horen ik word er niet goed van.En dit is niet de eeste keer dat ik met credios te maken heb mijn zoon hebben ze ook zo opgelicht hij heeft nog steeds een nood gebit en het koste hem gewoon bijna 1500 euro allen door die hoge kosten van famed en credios.
Moet ik dit nu pikken en moet ik dat nu echt betalen,heb nu weer 2 brieven tegelijk gehad!!

Vriendelijk groet,
Meta Vink

Dat ik mijn papieren gewoon krijg en niet hoef te betalen het is erg onredelijk waar hun mee bezig zijn,het riekt naar oplichting!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door metavink@hotmail.com