Klacht: incasso bureau

op 22 oktober 2016 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

In aug 2014 heb ik iets besteld bij dit postorderbedrijf en naar mijn mening heb ik voor- of achteraf betaald. Nu pas meer dan 2 jaar later, krijg ik een brief van het incassobedrijf Ultimoo met € 40 incasso kosten er bovenop dat ik nog niet betaald heb en binnen 5 werkdagen betalen!

Ik heb dit postorderbedrijf en het incassobureau gevraagd of ze kunnen aantonen dat ik een rekening ontvangen heb en of ze een aanmaning hebben gestuurd en hoe vaak?

Ik schrik hier toch erg van, want ik betaal altijd keurig op tijd. Als dat zo moet, dan is het de laatste keer dat ik nog iets van bestel!

Als ze kunnen aantonen dat ik rekening heb ontvangen of ze kunnen aantonen, dat ze aangemaand hebben en hoevaak. Ik schrik hier heel erg van!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Postorder Groep Nederland in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postorder Groep Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postorder Groep Nederland

Heeft op 29 november 2016 om 10:15 geantwoord

Beste Klant,

Wij begrijpen dat een aanmaning schrikbarend is. Na controle is gebleken dat er op 3 november jongstleden een betaling is ontvangen en hiermee komt uw klantsaldo op 0,-.

Mocht u nog een brief ontvangen dan mag u deze als niet ontvangen beschouwen.

Team Postordergroep Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door 5262pavught