Klacht: Incasso

op 19 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Er wordt maandelijks via automatische incasso een bedrag van mijn rekening afgeschreven van €36,30 waar ik nooit toestemming voor heb gegeven. Graag daarmee ophouden en het reeds geïncasseerde bedrag terugstorten. Hr PWLM Baumgarten
NL89 INGB 0005 8314 16

Als u ophoudt geld van mijn rekening te schrijven en het onterecht geïncasseerde geld terugstort.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 26 september 2017 om 10:20 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door philipbaumgarten