Klacht: incasso

op 27 juli 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

werd ineens 174 euro vam een datingsite afgeschreven terwijl ik er niks mee heb en of toestemming voor heb gegeven….heb dat bedrag terug geboekt dus ben eigenlijk wel benieuwd of ik hier nog bericht overkrijg…..gaat om milan nog iets….heb er een mail heen gedaan maar krijg een Engelstalige mail terug…..kan dit bedrijf nu een incassobureau sturen??? ik wil geen problemen met mijn gezin hierover wat moet mijn vrouw wel niet denken

ik ben tevreden als ik er verder niks meer van hoor en geen aanmaningen ofzo krijg

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 31 juli 2017 om 08:51 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 31 juli 2017 om 16:53 geantwoord

dit is geen oplossing worldplay haalt het geld eraf.....beetje raar dat hun dan niet weten wie de opdrachtgever is heb vandaag gebeld met worldplay maar die verwijzen me weer door naar een engels bedrijf :-((

Alle klachten die gemeld zijn door j.m82