Klacht: Incasso

op 19 oktober 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Parship, ofwel het incassobureau, beweert een abonnement met mij te hebben afgesloten. Ze kunnen dit slechts bewijzen met een opdrachtbevestiging die zij zelf hebben verzonden.
Ik ben wel eerder klant geweest bij Parship maar heb opgezegd en geen nieuw abonnement aangevraagd. Hoe kom ik van dat incassobureau af?

Gewenste Oplossing:

Als de vordering wordt ingetrokken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 19 oktober 2016 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Maira,

Graag wil ik op uw klacht reageren.
Aangezien wij hierbij in moeten gaan op persoonlijke informatie omtrent uw premium-lidmaatschap, kunnen wij dit niet in het openbaar bespreken. Om die reden zullen wij contact met u opnemen via de PARSHIP-klantenservice om een en ander te verduidelijken.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
PARSIP WebCare

Bericht van Parship

1 maand geleden - Nadat PARSHIP en de klager contact met elkaar hebben gehad, kan de klacht worden gesloten. Met vriendelijke groeten, Nico teeuwen PARSHIP WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Maira1963