Klacht: incasso

op 23 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb 59 cent tekort betaald in augustus een verkeerde bedrag over gemaakt in plaats van een brief toe sturen ineens kan ik niet bellen.ik ging op de site van tele2 chatten of msn op die manier kreeg ik te bericht van 59 cent waarom hebben jullie geen brief naar ons toe gestuurd kreeg ik geen antwoord op ik zij dat dat geen goei service is ik zij ik betaal dat bedrag maar ik blijf niet bij jullie dus eind oktober maak ik het bedrag over.maar over een week of twee hebben ze ons bij de incasso vermeld. ik ben al meer dan 4 jaar klant en het abonnement word altyd op 24 ste betaald was geen probleem maar nu wel.

ik denk dat tele2 mij niet meer tevreden kan maken.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 oktober 2011 om 11:20 geantwoord

Bij het aanmelden van een abonnement gaan klanten akkoord met betaling via automatische incasso, dit staat ook vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Indien het niet mogelijk is om de factuurbedragen automatisch af te schrijven, zijn klanten zelf verantwoordelijk voor het handmatig overmaken van het juiste bedrag aan Tele2. Via mijntele2 zijn alle facturen zichtbaar. Voor vragen over de facturatie kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Heeft op 25 oktober 2011 om 12:33 geantwoord

dat wweet ik wat ze bij oplossing hebben geschreven .
wat ik wou dat ze me met een brief op de hoogte konden brengen dat ik nog 59 cent schuld had die ik moet betalen .tot nu toe hebben ze dat wel gedaan maar deze keer niet .vanaf augustus tot oktober hadden ze wel de tijd omdat te doen zij moeten zelf ook toegeven dat ze niet incorrect behandelt hebben.ik heb gezegd dat ik bij hun weg ga en daarna hebben ze dit gedaan dus een brief was al genoeg om verder te gaan

Alle klachten die gemeld zijn door zekiye