Klacht: incasso 12 deals

op 08 februari 2016 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

wij hebben een bestelling gedaan ( hier stond bij dat dit gratis was en ook geen verzend kostenzouden zijn ) maar nu krijgen wij steeds bericht dat er een betaling open staat en bij niet optijdig betalen er incasso kosten zouden worden berekent wij hebben geprobeerd om contact te krijgen zowel via mail en telefonisch maar hierop krijgen wij geen respons telefonisch krijgen wij ook niemand aan de lijn (verbinding wordt na verloop van tijdt verbroken

als wij niet meer lastig gevallen worden door deze firma en dat er gestop wordt met het drijgen van een incasso bureau

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12deals.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12deals.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door 12deals.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12deals.nl

Heeft op 03 mei 2016 om 10:56 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden het vervelend te horen dat u een bestelling heeft gedaan zonder goed kennis te nemen van onze voorwaarden. Voor de bestelling die u heeft geplaatst brengen wij inderdaad kosten in rekening, deze worden ook vermeld gedurende het bestel process.

Wanneer u het pakket retour stuurt naar het onderstaande adres onder vermelding van uw gegevens zullen wij de factuur ongedaan maken.

12Deal
postbus 15748
1001NE Amsterdam

12Deal

Alle klachten die gemeld zijn door zoika