Klacht: Inbranders

op 18 juni 2016 over Van Nelle in de categorie Sigaretten

Ik rook al 30 jaar zware van nelle. Het laatste half jaar heb ik er last van dat mijn sigaret direct na het aansteken voor de helft inbrand. Ik dacht eerst dat het aan de vloeitjes lag dus andere geprobeerd. Maar er veranderde niets. Dus het ligt aan de shag. Ik ken veel mensen die ook zware van nelle roken en aan meerdere mensen gevraagd of zij hier ook last van hebben. En iedereen heeft er last van inclusief mijn broer. Nu doe ik mijn beklag hierover omdat als ik 5% moet weggooien. En met de prijzen die je tegenwoordig moet betalen voor een pakje shag. begint me dat behoorlijk te irriteren.
Ik ben benieuwd of er al meer klachten hierover zijn gemeld.
M.v.g Marco van Eeten.

Ik ben tevreden als ik zware van nelle koop dat ik geen last meer heb van die Inbranders. Blijft dit wel aanhouden ben ik genoodzaakt om toch op een ander merk over te stappen( wat een aantal van mijn vrienden al hebben gedaan hierdoor)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Nelle

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Nelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcovaneeten@gmail.com