Klacht: Niet meedenken met de klant

op 20 februari 2019 over Inbouw.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Ik had een inbouwvaatwasser besteld bij inbouw.nl en die werd keurig op het afgesproken tijdstip geleverd. Helaas werd deze door een zeer chagrijnige man gebracht, die boos was omdat ik de oude vaatwasser niet buiten had gezet. Aangezien ik hiervoor niet de spullen in huis heb en ik alleen ben, was dit voor mij ook niet mogelijk om deze naar buiten te krijgen. Uiteindelijk nam hij de oude vaatwasser toch mee, maar eenmaal weg, besefte ik dat het frontjekeukdeurtje er nog (los) opzat. Ik vind het jammer dat hij niet even heeft gevraagd of ik die nog wilde hebben. Ik heb gebeld om te vragen of ik achter de vrachtwagen aan kon rijden om het frontje terug te krijgen, maar dit kon niet. Ook kon ik het niet ophalen die zelfde dag bij het hoofdkantoor. De volgende ochtend weer gebeld en het frontje was getraceerd en zou naar mij terug gestuurd worden. Een paar uur later stond op mijn voicemail het bericht dat het toch mee gegeven was naar de stort. Ik heb gebeld met het afvalverwerkingsbedrijf maar deze deelde mij mee dat dit gelijk de verbrandingsoven in ging, dus dat mijn frontje helaas niet meer terug te vinden zou zijn. Vervolgens met inbouw.nl gebeld met de vraag of zij mij tegemoet kunnen komen in de kosten voor een nieuw frontje, omdat mij immers eerst beloofd was het frontje terug te krijgen. Helaas zeiden zij niks voor mij te willen doen. Heel jammer, want ik heb aangeboden om het zelf te komen ophalen aan de andere kant van NL! Helaas is hetzelfde frontje wat bij mijn keuken hoort, niet meer te krijgen volgens de winkel.

Als ik een vergoeding krijg voor het aanschaffen van een nieuw kastdeurtje.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inbouw.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Jnkhm