Klacht: Inbouw espresso apparaat

op 17 juli 2012 over Siemens in de categorie Electronica Merken

In 2008 hebben wij een nieuwe keuken aangeschaft met het bovengenoemde apparaat inclusief. Al na 3/4 jaar gaf het apparaat problemen en voor kerst is de monteur voor het eerst langs geweest. Het gevolg: complete revisie van de electronica van de machine. Nog geen jaar later wederom hetzelfde probleem en volgde er wederom een reparatie die gelukkig in de garantie viel. Weer een half jaar later wederom een monteur op de stoep vanwege weer hetzelfde probleem. Het apparaat doet alles behalve koffie in het kopje laten lopen. Weer een reparatie die ditmaal 121 euro kostte. Ons werd toen bevestigd dat dit echt DE oplossing was voor ons probleem. Nu 6 weken later hebben wij wederom een storing aan onze espresso machine. We wachten al een week op een monteur maar vanwege vakantie kan het ietsje langer duren. Net een telefoontje gekregen dat de monteur ziek is en dat de eerstvolgende gelegenheid voor reparatie 24 juli is. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik zeer ontevreden ben over de hele gang van zaken en over het apparaat in het bijzonder. Er wordt steeds bevestigd dat het heel vervelend is voor ons maar verder wordt er niets gedaan om het probleem op te lossen. Het apparaat was een kostbare investering, het onderhoud (ontkalkingstabletten, reinigingstabletten, filters etc) zijn vreselijk duur en dan ook nog een lange wachttijd eer een monteur voorhanden is voor reparatie. Ik had meer verwacht van een A-merk. Op z’n minst had ik wat meer tegemoetkoming verwacht en niet: mevrouw wij staan ook met onze rug tegen de muur ivm vakantie en ziekte. Daar koop je toch niets voor!

Een snelle en deugdelijke reparatie van onze machine zodat wij hier voorlopig geen ergernis meer aan hebben en onze knip eens dicht kunnen houden. Of een vervangend apparaat waar geen halfjaarlijkse storing aan te verwachten is.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra41