Klacht: inassokosten zonder herinnering

op 13 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

in heb n boek besteld die nog niet was betaald. dit komt omdat er op het factiuur 7,95 is meegerekend die wel al was betaald. heb ook bewijsmateriaal naar van dijk gestuurd, maar die kan hem maar niet vinden …(lijkt wel een slechte moordzaak)
nu zonder herinnering of een poging bij van dijk om dit op te lossen, incassokosten erbovenop.

nieuw factuur sturen, waar geen 7,95 extra op staat, want die heb ik immers al 2x betaald voor 2 bestellingen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 13 september 2017 om 14:17 geantwoord

Beste mevrouw Adelaar,

Naar aanleiding van de veelvuldige klachten die u via dit medium in korte tijd na elkaar heeft geplaatst en de informatie die u hier in aangeeft, is besloten u per mail over de afhandeling van deze kwestie te informeren om de volledige kwestie uiteen te zetten.

U ontvangt van ons spoedig bericht op het opgegeven e-mailadres.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice

Heeft op 13 september 2017 om 14:20 geantwoord

beetje bitschy toon he. ik kan er niets aan doen dat er twee klachten zijn die maar niet worden opgelost en ik uiteindelijk bij klacht.nl terecht kom. dan reageerd er teminste iemand. hoop van zege dan maar....

Reactie van de melder van de klacht wankadelaar

8 maanden geleden - ik krijg een hele lange mail, waarin nog steeds gezegd wordt dat ik maar 1x betaald heb wat dus niet waar is. ik heb 2x 7,95 betaald. als jullie crediteren prima, maar dan ook het bedrag terugstorten. ik ga gewoon geen 3x 7,95 betalen

Alle klachten die gemeld zijn door wankadelaar