Klacht: in vinger gesneden bij opentrekken lade van keukentrolley

op 02 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik was aan het koken en had iets nodig uit de lade van de volgende keukentrolley die ik nu ongeveer twee jaar in bezit heb:
GRUNDTAL
Roltafel, roestvrij staal
€ 129.- / st.
De lade bleef steken, leek scheef te trekken en daarom trok ik aan een zijkant, net onder de bovenrand van de lade. Ik heb me flink gesneden in de slagader van mijn wijsvinger. Het bloedde enorm en stopte op geen enkele manier. Daarom heb ik de wond dichtgedrukt met een opgevouwen schone theedoek en ben naar de eerstehulp gegaan. Daar moest de snee gehecht worden. Anderhalve week later is de hechting eruit gehaald, maar mijn vinger steekt soms, bij aanraking schiet er een stroompje door mijn vinger en het gevoel in het topje is helemaal weg. Ik speel viool en gitaar (amateur) en dat is hierdoor voorlopig niet mogelijk.

Als Ikea mijn hierdoor opgebruikte eigen risico van de zorgverzekering betaalt, de scherpe randjes (er zitten er meer) van mijn trolley wegwerkt, zodat mijn kleinkind zich er in de toekomst niet aan kan snijden en dit laatste doet bij alle trolleys die nu in de handel en in de verkoop zijn, want het is echt gevaarlijk. Het is overigens een erg mooie en stevige trolley, dus het verbeteren is wel de moeite waard.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 02 juni 2016 om 14:38 geantwoord