Klacht: In de winkel bestelde en betaalde schoenen niet geleverd

op 09 juni 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb met mijn zoon vrijdagavond 3 juni een paar schoenen in de winkel op de oosterhof in Rotterdam besteld en met de afspraak dat zij dinsdag zeker wel geleverd zouden zijn. Aangezien mijn zoon maandag jarig was en hij ze voor zijn verjaardag zou krijgen vond hij 1 dag erop wachten niet zo heel erg. Woensdag aan het eind van de dag had ik nog steeds geen schoenen gezien. Ik besloot u klantenservice te bellen. Daar kreeg ik tot mijn stomme verbazing te horen dat de schoenen niet meer leverbaar zijn. Nu zijn we bijna een week verder en ik zou heel graag mijn geld terug willen en er geen 10 dagen op willen wachten. Aan de telefoon was een normaal gesprek ook niet mogelijk. Gevoel loze mensen werken er bij u bedrijf. Het gaat om geld van jullie klanten en als het niet leverbaar is had het een maandag al op mijn rekening moeten staan.

Ik ben pas tevreden als vandaag nog het geld op mijn rekening staat. Zodat ik alsnog mijn zoon een paar schoenen voor zijn verjaardag kan geven.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 06 januari 2017 om 16:23 geantwoord

Beste klant, Wat vervelend te horen dat wij helaas het verjaardagscadeau van jouw zoon niet hebben kunnen leveren. Dit komt echter door dat de schoenen helaas niet meer in onze voorraad was op het moment. Excuses dat je er uiteindelijk zelf achter hebt moeten gaan, zoals telefonisch besproken zou je ons nog even terug bellen voor je bankgegevens. Met vriendelijke groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Monique2907