Klacht: in checkprobleem met Ryan air

op 13 mei 2018 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Geachte mevrouw mijnheer,

Op 29 mei 2018 zijn wij via Keulen gevlogen naar Londen. Deze vlucht was is via eurowings en alles is zeer voorspoedig verlopen. Inchecken geen probleem. De terugreis was geregeld via Ryan Air. We konden helaas niet via Ryan air online inchecken omdat er een email adres gevraagd wordt. We dachten dat dit het emailadres was waarmee wij hadden geboekt, maar helaas was dit niet het geval. Het bleek achteraf dat dit emailadres een gegenereerd adres is door cheaptickets, maar dit adres is niet via een normale manier te achterhalen. Helaas hebben we per ticket 55 euro op het vliegveld Londen moeten betalen om als nog bij de balie intechecken en toch terug te komen. In online check in sloot om 13:05 twee uur voor vertrek. toen we 13:00 toch via een omweg op incheck kwamen was de melding op de site u bent te vroeg voor in te checken .??? Vanaf 12:30 geprobeerd het noodnummer proberen te belllen half uur aan de lijn gestaan ( in de wacht) maar niemand aan de lijn gehad, ze zullen wel gelunched hebbben.

Albert van Dijk

Ik heb best begrip dat we iets moeten betalen maar 55 euro per ticket, ons geval totaal 550 euro gaat wel heel ver . Dit is bijna oplichting voor 10 minuten werk van de baliemedewerker, die ons wel goed hielp ( mag ook voor dit bedrag)
We hebben de tickets geboekt in twee porties van 5 dus als ik twee keer 55 euro moet betalen ben ik zeer tevreden

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste Albert, Wat een vervelende situatie. Ik zou graag contact met u opnemen om het volledige verhaal te horen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Alle klachten die gemeld zijn door Albert Hantje