Klacht: In behandeling?????

op 13 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hierbij bevestig ik u dat er een escalatie is uitgezet,
om uit te zoeken waarom de prijsopgaven is geannuleerd en wat er nu verder met het toestel gaat gebeuren.
Wij houden u op de hoogte. |

IK HOOR DIT AL 2 WEKEN !! Ik ben alleen maar achter me eigen telefoon aan het gaan, continu bellen telkens krijg ik wat anders te horen.
WAT IS DIT VOOR BEDRIJF IK HEB ME TELEFOON NODIG!!

Als mijn telefoon gemaakt is punt uit!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 september 2016 om 09:22 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvanvliet1993