Klacht: In behandeling?????

op 13 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij bevestig ik u dat er een escalatie is uitgezet,
om uit te zoeken waarom de prijsopgaven is geannuleerd en wat er nu verder met het toestel gaat gebeuren.
Wij houden u op de hoogte. |

IK HOOR DIT AL 2 WEKEN !! Ik ben alleen maar achter me eigen telefoon aan het gaan, continu bellen telkens krijg ik wat anders te horen.
WAT IS DIT VOOR BEDRIJF IK HEB ME TELEFOON NODIG!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn telefoon gemaakt is punt uit!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 september 2016 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvanvliet1993