Klacht: Importkosten bovenop koopbedrag

op 13 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag mijn pakket binnengekregen, na 2 maanden.
Tot mijn grote schrik kreeg het pakket pas als ik 19,30 betaalde. Dat bedrag zijn importkosten, maar er staat niets over op de site.
Ik baal hiervan!!!
Graag wil ik weten waarom ik nu opeens dit bedrag moet gaan betalen.

Gewenste Oplossing:

Dat de importkosten vervallen,ik heb nu al lang genoeg op mijn pakket gewacht.Bovendien moeten jullie eerlijk zijn in de kosten die er nog eens bovenop komen.Waarom vermelden jullie dat niet?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 februari 2014 om 06:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

MinInTheBox voegt geen belastingen, BTW, of andere verborgen kosten toe. Het kan echter wel zo zijn dat de douane van uw land invoerrechten en andere kosten op de ingevoerde artikelen in rekening brengt volgens het douanebeleid. Hier kunnen wij helaas geen verdere invloed op uitoefenen.

Wij willen u wel graag tegemoetkomen en een passende oplossing vinden. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jona1498