Klacht: ze storten mijn geld niet terug

Ik heb van IM Nederland een rekening gekregen omdat ik nog een rekening open had staan bij een telefoniebedrijf + incassokosten. Dit bedrag moest ik binnen 3 dagen voldoen anders zou ik nog meer boete moeten betalen. Ik heb dit bedrag dan ook gelijk voldaan. Na wat heen en weer gebel met het telefoniebedrijf bleek de rekening helemaal niet terecht en zeiden ze mij dan ook dat ik de rekening+incassokosten die ik van IM Nederland had gehad niet hoefde te betalen ware het niet dat ik het bedrag al betaald had. Ik heb zelf contact met IM Nederland opgenomen om het geld terug gestort te krijgen. Ik kreeg een bevestiging dat de betaling in orde was gemaakt maar dat het toch nog max 3 weken kon duren voordat het geld op mijn rekening zou staan. Dit is toch echt te belachelijk voor woorden 3 weken! Een fout van het telefoniebedrijf en ik moet zo lang op mijn geld wachten. Nu ben ik 3 weken verder en is mijn geld nog niet terug gestort. Ik heb gebeld met IM nederland en er was een error waardoor de betaling niet heeft plaatsgevonden. Ik heb geeist dat mijn geld morgen op de rekening zou staan wat ze beloofd hadden maar dat kunnen ze niet garanderen, het kan nog uiterlijk 1 week duren. Ik vind dit echt een schandalige gang van zaken; door een fout van het telefoniebedrijf ben ik mijn geld kwijt aan IM Nederland, moet hierop ontzettend lang wachten en ze doen niet eens de moeite om het weer snel terug te storten.

Dat het geld vandaag nog op mijn rekening gestort wordt.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IM Nederland Credit Management Services BV over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IM Nederland Credit Management Services BV in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IM Nederland Credit Management Services BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IM Nederland Credit Management Services BV

Heeft op 06 maart 2014 om 14:49 geantwoord

Wij hebben zo juist aan klant gemeld per email dat het bedrag uiterlijk morgen op de rekening is teruggestort. Daarbij nogmaals onze excuses aangeboden voor de gang van zaken.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IM Nederland Credit Management Services BV beoordeeld.

Heeft op 10 maart 2014 om 11:38 geantwoord

Ik ben erg blij dat mijn geld direct is teruggestort. Alleen vind ik het erg jammer dat ik het op deze manier moest doen. Ik heb nu het idee dat ik niet serieus wordt genomen door IM Nederland want het was voor IM nederland absoluut niet mogelijk om mijn geld eerder te storen maar door deze actie opeens wel. Maar uiteindelijk ben ik wel erg blij dat het zo snel is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door silkies